torsdag 2 oktober 2008

where did all d romance go??


på senaste tiden ha jag saknat romantik i mitt liv...va hände me mysiga middagar på tuman hand och ljus..och klä upp sig.??
lr bara ligga i sängen och mysa och prata och bara vara, lr få en ros bara sådär utan att d måste vara nåt speciellt som händer???
visst först kanske man ska ha nån som gö detta för en.men hu många män finns d där ute som gör såhär för en än idag..speciellt i sverige där vi ha blivit så mkt mer jämställt..
i NY tex där e d fortf väldigt gammelmodigt..mannen ska öppna dörren, betala för middagen osv..visst de ha ju sina för och nackdeler me både och!

jag saknar romantik i mitt liv!

3 kommentarer:

anonym sa...

jag hoppas inte rosor och romatik har nåt med jämställdhet att göra...det vore lite extremt

Anna-Felicia sa...

hahaha joni du har rätt!

josse, okej jag har ingen penis, men du e min fru så klaga inte på att jag e oromantik för då får du sova på soffan

som vi inte har..

josefine sa...

mmm d hoppas inrte jag heller..men d känns som romantiken dör ut mer och mer..mm du få väl lägga mig i fötöljen så länge=)hehe,så d e åk om jag kurra in mig hos dig inatt då ;)hehe