onsdag 1 oktober 2008

varför alla dessa regler??


My view from where i used to live first!

jag kollar och kämpar och letar sätt för att få visum till usa så jag kan få jobba lagligt..och vara där längre än ett halv år..men sheeeeeeeeettt asså..d e ju grymt svårt.
jag har ett jobb där borta,ett bolag som vill anställa mig..MIG..och e beredd att skaffa visum fö mig
men nej då säga jädra konsulaten att jag måste ha en college utbildning...jag..collegeutbildning..HA.
de räckte med de halvåret på skolan i Ny fö att bli PT..thats enough for me,och jag tänker dock inte lägga ut pengar och ta lån fö att att plugga nåt jag som jag inte ens e 100 på att jag vill bara för att få säga att jag ha en college utbildning!
Man få väl ta fram hustlen i sig..;P jag som trodde jag begravit henne,but but,va gö man inte ibland för att överleva och få sin väg..så länge man inte såra nån på vägen!

Annars får jag väl gifta mig..för jag ska stanna i usa längre än ett halvår..så är d bara..jag ska satsa på mitt nu,i know what i want..måste ge de en ärlig chans iaf och de går inte här i sverige!

jag saknar min NY ..d känns som hemma där för mig..än så länge.tills jag skaffa barn tro jag=)

fan jag saknar NY...men sen tänker jag oxå..fan va jag kommer saknar mina stjärnar här hemma oxå..men dem fixar jag dit..min annie och syster och hennes son... vill ha dem nära mig..va skulle jag göra utan dem.isabelle oroa jag mig inte för..fö hon e ju redan där den lilla plutten!

Men jag ger inte upp,de är inte min grej. Jag ska fixa de!

2 kommentarer:

Anna-Felicia sa...

Vafan jag vill inte att du ska lämna mig min fru! Hur fan ska jag klara mig utan dig?

men jag är SÅ STOLT över dig! Du vet vad du vill och tänker inte ge dig..
You go girl!
Vilken tur du hade förresten som bliv tvingad av mig att följa med till the US and A för att ta hand om snorvalpar. Vilka möjligheter som har öppnats för dig!
Allt har en mening, visst är det så?

Love you soooo much!

josefine sa...

nej men jag ska ej lämna dig..du ska ju me ;P jag håller ju på att fixa hook t dig=)heheh
mm kommer alltid va dig tacksam att du drog me mig=),att vi klickade så snabbt och hårt..inte många man gö d me=)tack fö allt..love u endlessly