tisdag 21 oktober 2008

lugnet före stormen


är nere i småland....regniga småland kan jag säga=) kom igår och åker imon,,så d bli kort varigt men nice!

idag ha jag gjort nåt så fruktansvärt roligt...=) cathy tog mig på dans..och inte vilken dans som hellst..de vatt....håll i hatten...strippdans/exotic dans...japp vi fick snurra runt pålar och dansa me stolar..fi faaaaaan va roligt d va..och daammnee vilken träning...kommer deff kolla upp i sthlm om d finns..finns d i lilla växjö så lä d ju finnas i storstaden,,,eller?

jag säger d,folk dömmer för snabbt,nej man kan ju inte gå och lära sig att dansa som en strippa,men vem fan säger att man ska börjar jobba som en strippa fö att man dansa sån sorts dans. vem gillar inte att kunan ge sin pojkvän lr ja nån lite extra förspel,visa lite bättre självförtroende och lite överraskande nya moves,ge en lapdance lr en stripshow privat...dont b shy ;P

de vat iallfall väldigt givande kan jag ju säga ;P, sen efter d va d magdans..svåårt men grymt kuul,nåt jag kanse mig göra i sthlm oxå. inte nåt varje dansare gör.de flesta är ju inne på hiphop och jazz och dem banorna,vorekul att att köra nåt lite annorlunda faktistk! grym träning där oxå,mer än man tro..


på fre bär d av ner t malmoe...ner t partybruden=)weeehooo då bli d södertider på nytt...fast i annan stand=)gaaaaalet..träffa mallo oxå,min äldsta vän,känns sen lite före 2års-åldern. är mer som min fam! ska bli grym kul,hon ha vatt ute och rest sen gymn typ kommit hem och mellanlandat ngra gånger.men ej sett henne sen 2 år tillbaka..ska bli grymt!


t helgen bli d fest=)

1 kommentar:

Anonym sa...

hahaha alskling, yeah I know what you mean... lite Fredricks of hollywood pa det sa blir det sakert 10 poang av ens pojkvan... det dar passar dej perfekt Juicy! =) Miss you