tisdag 7 oktober 2008

soffjakten...vilket äventyr..

äntligen ha vi fått hit en soffa...anna vatt och köpte en idag=) och jag va ju me..som stöd och bärhjälp....vilken dag säger jag...jag garvar bara jag tänker på den=)



vi åker fö att hämta sofan.grymt tung e den..men fan va fin och skön den är..nu kan ni sova över=)sen ska anna åka och lämna släpet och bilen,,så vi säger att jag e hemma och fixa maten och hon åker..komme rhon upp sen och säger att hon står i stort sett fast..hon vet ej hu hon ska vända bilen me släpet på ..så jag gå me ner fö att hjälpa henne..när vi tagit bort släpet och dragit den åt sidan fö att hon ska backa ur bilen och sen sätta fast den..d fixa vi galant....vi glömmer att dra ner upp bromsen sen av släpet..lr jag säger väl att d e klart...;/..så jag gå iväg mot vårat hem..och anna gasa iväg..men så hör jag när hon åker att fan va d låååter...så kollar jag ner från bron..och se att hjulen på släpet inte rullar..då e bromsen inte uppe...och jag se hu bilen bumpa fram..och anna berätta sen att hon undrat varför bilen gick så segt..och jag gå ner för att se om hon kanske stannat för att kolla va d va...men då känner jag ist brännlukt..som kommer från hjulen..men anna e borta..så hon ha åkt iväg me bromsen i=)...tyvärr hade hon ju inga batt på mob så jag kunde inte heller ring aoch berätta de.men sen se hon e man som kör förbi lr nåt och säger att d kommer sprängas snart..så då kör hon åt sidan och fixa d...

(under tiden ajg skrivit detta,,ha jag inte kunnat slutat skratta)ni skulle sett hu detta såg ut..ni kan bara tänka er=) lite adventure i vardagen...=)....tyvärr så va allt på annas bekostnad..men d ha vi skrattat gott åt ikväll i vår nya fina härliga softa soffa=)jag älskar dig så mkt anna..och du..skapa inte prob som inte finns....du vet va jag menar..ta d om och när d kommer isf..finns d inte så oroa dig inte=)älskar dig!




i helgen bli d fest igen förresten...brudar=)bring dat bootay ova here=) de e faktiskt kul att festa endel nu..d behövs..säg en anledning till varför inte liksom...så länge man ha kul så=)
och jag håller me joni där..va faaaaaaaaaaann Di och Anna..kom igen me era bloggar nu=)
vi väntar längtans full....speciellt du Di..då du säger att d ska vara den bästa ;)
vi cs i helgen=)
Party like a rockstar

2 kommentarer:

Anna-Felicia sa...

A fyfan Josse. det var ditt fel att jag såg ut som ett jävla mongo med släpet guppandes pga neddragen handbroms.
Stackars gubbe.. han blev vettskrämd. "Det kommer att EXPLODERA!!!"

knas.

josefine sa...

hehehhehe..vadå mitt fel...=)muhahah...du ska inte förlita dig på mig..jag leka ba allaballan ;P
hahhaha omg...skrattar ihjäl mig ba jag tänker på de=)