onsdag 29 oktober 2008

vänner,pojkvänner??

efter mkt slapp i malmö ha jag legat och kollat på jääädrigt mkt av sex n d city...
och fan va jag gråtit....jag vet att jag säger att jag verklige inte gillar d här..men d gör jag ändå..men jag gillar d där borta ännu mer..men jag ha mina vänner här.som är min fam och min riktiga fam oxå..och va fan ska man göra utan dem.men sen kan man ju inte leva sitt liv efter dem heller, fö sen när dem hitta sig en man och skapa fam då ligger man längre ner på listan helt plötsligt och man står där halvt ensam. och ångra att man kansek ej följde sina drömmar.
men nåt som jag tycer e ledsamt är när folk skaffa pojkvänner lr man lr whateve...
då bli så insyltade att de flesta mer lr mindra glömmer sina vänner. folk bete sig som att ha de ej sin pojkvän komme d gå under. Men fan så är d inte..man behöver lite av varje ha jag kommit på...undantag är i början nä man precis träffat osv...då vill man va 24/7 och de e ok...men efter ett halv år+ om man fortf bete sig så...dats not ok!
jag börjar bli så ledsen och glad fö att jag troligtvis åker snart ...men fan va jag kommer saknar mina nära...de kommer va sååååååååå ensamt...men dem som e mina riktiga vänner kommer va där även om jag e på andra sidan jorden och allt kommer alltid va som vanligt nä man väl cs..och jag kommer va där fö dem!
jag säger d tjejer....låt aldrig en kille ta en plats av din vän!its never worth it!
och d känns förjävligt å bli ersatt av en!!!i know!!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Gäller bara att ha balans i sitt liv, när det gäller ens relationer med människor.

josefine sa...

mmm d e lätt att säga.men många kan nog inte d nä d väl stå där!

Anna-Felicia sa...

Jag håller med Diana. Det bästa är om man lyckas balansera det hela. Det är inte lätt, men man är i en ålder nu där man kan tänka efter vad man egentligen håller på med. Och se till att ändra det som sårar andra människor. Är det riktiga vänner och en riktigt bra pojkvän så kan man säkert lösa det. Alla får vara förstående.
hahaha.. jag låter som värsta peace love and understanding preacher. Men d e så det är. Love is the answer.

puss! älskar dig!

josefine sa...

asså jag säger inte att man ska välja,låter som ni missförstår mig!jag håller me att att man måste hitta en balans.no choise!men de e alldeles fö många vilken än åldern är lr iaf speciellt i vår ålder fortf som inte hitta nån balans tycker jag!som alltid väljer killen!