onsdag 8 oktober 2008

what to do with life??

Kl är jävligt mkt...sitter och filosofera..prata me en god vän...och hon frågar "hur jag egentligen mår..och säg inte att d e bra..jag se på dig"
jag e jävligt bra på att lägga mina känslor på sidan ha jag märkt och sätta på ett ansikte utåt..
ibland känns d ba sååå hopplöst..känns som jag e helt misslyckad, att jag inte komma nån vart..man ba kämpa och kämpar på här i livet..och sen ska man gå och dö...til vilken nytta va kämpandet då??
jag vill kunna känna true happiness bout myself...ändan från själen...jag villa kunna se mig i speglen och tycka att jag e vacker...iaf nånstans..vilket jag verkligen verkligen inte kan se. och jag försöker verkligen hitta nåt..men d går inte!
jag se på mina vänner oh beundra verklgen dem...hu vackra dem e på insida och ut...och hopps att jag en dag kommer vara de....jag vet..d ligger hos mig att jobba på de..jag gjorde d ett tag i vintras me en förre detta vän...som jag förlorat...och d känns jädrigt jobbigt oxå..än idag..men där vet jag iaf att jag inte gjort nåt fel..även om jag ibland kan få för mig att d e mitt fel! att jag vatt självisk och dum!
Så sjukt hu mkt man själv dra ner sig själv egentligen...de spelar ingen roll va andra gör...mår man inte bra i sig själv å kan ta åt d...så vad va d till fö nytta...speciellt om man inte jobba på att mår bättre själv.

min nr 1 på önskelistan.
mår bra ändan in i själen

4 kommentarer:

Anna-Felicia sa...

Josse vafan. Jag är nog en av de som får mest ångest av att du tänker som du gör, för för mig är du en av de vackraste människorna jag känner. Både på in och utsidan. Vi båda vet hur svårt vi har att ta till oss när man hör sånt, men jag är din vän och du är min allra närmaste vän och jag älskar dig otroligt! Så du får fan ta till dig från mig!
Det här senaste året har inte varit lätt för dig du har gått genom mycket men jag har oxå sett hur mycket du har växt som person och det inspirerar mig varje dag!

Vi är nog båda en bit på väg men har en lång v äg att gå så jag tycker att vi ska börja med vår högläsning redan ikväll.
Vad sägs?

Älskar dig sååå mkt!

josefine sa...

tack anna..kan säga att d e så jag knner mig dig..och när du säger ja du vet det du säger..så förstår inte jag..fö du är så vacker och genuin människa och jag se va du skulle göra fö d mäniskor som du älskar.beundra dig så mkt..och den väg du kommit.ja deff ikväll kör vi..cs på pendeln sen=)
älskar dig..tack fö att du finns

anonym sa...

josefine...du är så fin!!! du är en av de få personer som inspirerar mig, jag kanske borde sagt det tidigare. Det är inget jag bara säger och jag ska berätta varför. Du är stark och du tar hand om alla runt om kring dig. Jag tänker jämt att du verkar ha så himla många vänner och att du verkligen bryr dig. Jag trodde till exempel inte att du skulle ha plats för mig, men det hade du och jag känner att du bryr dig fastän vi itne känner varandra särskitl bra.

josefine sa...

självklart bryr jag mig om dig joni.. tack fö d fina orden..men vet inte om jag e så stor inspirationskälla=)hehehe
i do what i can..i think=)