lördag 4 oktober 2008

lev livet,det går inte i repris!

jag tro nog att d flesta människor idag glömmer bort att njuta av livet...allt handla om att making money,fixa saker,och jämra sig över gamalt.
va hände me att njuta av dagen,att se d bra i de dåliga, att helt enkelt leva livet. de finns ingen som jag vet som njuter av livet mer än min bror jens...och varje gång vi prata så påminner han mig jämt att jag måste göra d..fö jag ha en tendens att tänkte lite för långt fram ibland,då dra ha mig tillbaka och påminner mig att morgondagen e inte lovad,men nuet är..lev de!
så länge du inte såra nån på vägen,med vilje.gör d som du tycker är kul,de du vill göra och vad som kommer göra dig lycklig! Visst alla dagar kan inte vara en fest, och då få man tänka lite längre och tänka att detta göra jag fö att jag om några månader ska vara lycklig och ska göra d jag vill. Som när jag pluggar i NY till personlig tränare..jag hatar att plugga,de e verkligen inte min grej, men då tänkte jag att när jag är klar..vilka dörrar som kommer öppnas för mig om jag klara av de..och d gjorde jag, med en av d bästa betygen i skolan,och varje gång vi hade prov lr redovisning lr arbete som skulle lämnas in trodde jag inte att jag skulle klara de.men de gjorde jag,varje gång! Istället för att tänka att jag skulle t skolan varje helg,tänkte jag på de härliga människorna jag skulle umgås me från min klass, att jag skulle lära mig nåt nytt,,och så kändes d verkligen efter varje lektion som jag hade,att jag lärde mig verkligen nåt nytt och jag kände hur min hjärna växte=)
Vi få inte bli så uppslukade av arbete och pengar allt sånt, som vi för d mesta gör för att vi ska överleva. Helt plötsligt e vi 50 år och åren ha gått och tänkte tillbaka på va vi gjort..vill vi DÅ koma på att vi skulel ha levt livet?! vill du resa nån stans..gör de, vill du äta den fettiga maträtten som du älskar mest.gör d,,lr vill du prova på nåt som du kansek inte riktigt våga lr e lite mer tabu..gör d=)..LEV LIVET MINA VÄNNER! och ha inte ångest för de. De e ingen skam i att låta sig själv vara lycklig. och stressa inte.hellre dö jag ung och lycklig än gamal och olycklig!


Min bro,love you!

Min stora förebild ,han tänker så jädra smart och bra. Och är väldigt down to earth n up in d sky at d same time!
NJUT NJUT NJUT NJUT NJUT NJUT NJUT NJUT NJUT NJUT NJUT NJUT NJUT NJUT.

Inga kommentarer: