fredag 31 oktober 2008

måste skryta lite...

well we all know im not the smartest person in d world..exaclly....and my jokes...


not lots of ppl get them ;P


but this morning...i was gooooooooooooooddd...n then i meen goooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooodddddddddddddddddddd=)


jag och anna ligger i sängen..så hör man hu lillen gräver och gräver i sin låda..och han sluta liksom aldrig...jag ba whatafuck...


"ska han gräva t kina lr?"


MUHAHAHHAHAHAHHAHAHAH.....den va så passande...som tummen i handen=)




idag e jag stolt över mig=)



3 kommentarer:

Anna-Felicia sa...

hahaha.
bästa väckningen jag haft. Underbart när dan börjar med ett skratt.
Love u

josefine sa...

fan sant...man mår så annorlunda när man vakna me gott humör lr skratt lr nåt possitivt!love u too darling!

Anonym sa...

hahhaha vilken typisk josse kommentar! Love u bebi