tisdag 28 oktober 2008

meningen me alla på denna jord..??

Mina kära vän isabelle sa att jag ej skrivit på ett tag..och de stämmer jag..troligtvis pga av endel sjukkdom och lite action.=)hehe
i fre åkte jag ner t malmö fö att hälsa på annie, och även se min gamla underbara vän mjalle=) och lite andra vänner från växjö...fre va hulabandula=) ff hemma hos annie me malle,jag,anna såklart,tk och leo...vi väntade på frugan anna från sthlm,men hon missade planet."grrrrrrrrrrr" va lack jag vaaaaa..gick runt hela kvällen och hoppades på att hon skulle ringa och säga att hon skojade me mig ...men tyvärr hände d inte!
kvällen va galet grymt,,,vi ff och sen va d budda lounge..och jag vandrade runt som vanligt ibland som vanligt på egen hand och checkade läget.och så klart frågade efter min dancehall..=) vilket kom.>Tk bli sjukt full..vilket va grymt kul få oss.och se.=)vi fick ta hand om honom och se till att han va ok...men kvällen va lyckad fö oss alla=)

dagen efter...PAAAAAANNGGGGGGGGGG!!...världens smärta i magen...jag va sängliggande hela dagen...mot kvällen steg feber till ca 40grader..känns d som...jag trodde jag lr snarare hoppades jag skulle dö av värmen asså...den höll i sig till måndagen...
so tell me girls...varför varför..finns d inte att köpa ipren/alvedon på en vanlig matbutik...de e inte så att man kan ta livet av sig me dem..så som d finns i usa...tell me??fö fucking apoteket e ju inte öppet söndagar...IDIOTER(ja jag e förbannad)..
e fast i malmö än.....ha köpt biljett hem..jag måset hem..jag ha så mkt att fixa innan månadens slut..och me smärta lr inte..i have to do it.jag få fan ta och bita ihop vilket jag ofta gö tills jag stupar och just gat dame do it...

men en sak undra jag....fö de e lite svårt att komma på tycker jag...jag tro att alla ha en mening här på jorden,,men ibland e d lite svårt att hitta sin egen...alla kommer hit me nån mening..även om den e kort lr lång,,lr om d sluta för tidigt lr pågår ltie för länge ibland...så finns d nån mening!
jag hoppas min mening me mitt liv...lr jag skulle vilja att min mening va att sprida glädje och få folk att må bra. men just nu se jag ingen mening me d...varför denna smärtan? jag tro deff att psyket framkalla den..IBLAND..men ibland fattar jag inte...som nu i helgen, varför????
och de e värra nu än d vatt på länge..den låte mig inte ens andas och så få jag ont..va ska man göra då?va minns meningen fö mig där??ha jag inte kämpat nog i mina dagar??lr d kansek jag inte har?!va ska man jämföra me? 1000 frågar och inga svar!!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Mmm bra jobbat Juicy lite update nu da =)Fy fan gumman det ar helt sjuk jag fattar inte hur du har statt ut i alla ar som det javlas med dej du ska inte behova ha ont gumman det ar sa irriterande att det kommer bara pang! =( Im sorry girly....
Du mar lite battre nu va? Nar aker du tillbaks till Sthlm? tack for mailet hahah ska satta mig och svara pa det senare idag nar jag far lite tid, nu ska jag ivag och shoppa harblas och plattang haha mitt har ar a mess..... love you