onsdag 15 oktober 2008

R.I.P Mark



Idag ringde syrran och berättade en hemsk nyhet... hennes snubbe sean i NY.hans kusins man..som jessie vatt väldigt nära me och som jag träffat ett antal gånger..men som allltid vatt så snäll och ställt upp fö mig nä jag vatt sjuk och kört mig t sjukhuset och hem och alltid varit så snäll och go och glad...Han gick bort igår, i en motocykel-olycka..han hade precis tagit körkort för de. han har en liten dotter ,Jade på 7 år. Hon förstår inte riktigt va som hänt..hon e ledsen men hon e ju fortf barn!Hennes mamma nadine försöker vara stark för henne. Jag ha gråtit så mkt idag,,även om jag ej kände han värsta tight..så e d ledsamt fö han va just en sån bra människa oxå,och han och jessica kom varan så nära. Han förtjänade inte detta,han va ung oxå. De va deff inte dax för honom.
idag ha d även vatt massa annat skit för jessie som gör mig så förbannad..jag sa d nä jag pratade me henne och hon berättade om Mark.
För nä jag bott me syrran ,vilket vi gjort länge..vi ha alltid haft nåt emot oss..allid motgångar..och d räcker...jag sa d..när ska hon och jag äntligen få lite lugn och ro,få njuta och leva av livet utan att d ska koma massa saker ivägen fö en och förstöra stunden! Vi ha gjort mkt och haft mkt äventyr.men folk vet inte va vi ha gått igenom på demma äventyr.
Jag börjar tröttna,,,när ska jagoch min syster få njuta och mår bra??!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

neeeh gumman jag blir helt chockad! sa hemskt, det var verkligen inte alls tid for honom redan..... jag forstar att jessie ar superledsen! jag saknar er brudar, you mean the world to me. puss