söndag 12 oktober 2008

Ruta 1 igen


Vilken helg...ja känns som man är tillbaka i ruta 1 igen...fi fan. blev sjuk igen..skulle till jobbet fre morgon kl5..gick upp och föll ner igen,krampade så jag trodde at jag skulle dö,på nytt igen...för 111gr,,så som d känns varje gång jag få hårda kramper. Jag hade nog glömt bort hu ont de gör att få demhär "knivhuggen" som jag kallar dem. Jag förstår inte...jag ha legat där i 3 dagar,och de gjorde bara 1 test på mig,helt sjukt. Idag när jag skulle hem fick d äntligen mina journaler från SÖS,,,som de försökt få tag på i 3dagar. Helt fucking otroligt...systemet är inte så jädra bra som alla säger här tycker jag..Jag har varit sjuk i 4 år och de ha fortf inte kommit på va d kan vara..inte ens gett förslag va d kan vara.
Jag vet dock att mitt psyke framkalla detta att komma..jag ha mått ganska dåligt den senaste tiden och vatt lite stressad, jag måste verkligen ta tag i mig vet jag nu..jag orkar inte me detta mer..jag ha vatt frisk sen i vintras,och de e d längsta jag ha vatt frisk sen jag blev sjuk.
Jag undra hur länge deta ska pågå...jag tro d kommer va i mitt liv alltid..jag måste bara hitta ett sätt att unvika de och inte framkalla de..hitta en ro i migsjälv och me mig själv...och njuta och inte stressa,över oviktiga saker!

I want to be a good person.thats my goal for now..be a good person,that i can be proud of!

Inga kommentarer: