lördag 4 oktober 2008

Inga hämnigar=)

Igår va lilla ligan ute på luven igen..och tema va katter och d va vi oxå..galna katter=)
Vi hade inga hämningar och levde och körde vårt race och hade så jädra grymt kul! tack.
De e så d ska vara..inte bryr sig om va alla andra tycker och tänker om en,folk man inte ens känner.Varför ska man de,de e inte i ditt liv ändå,varför ska de få bestämma hu och vad du vill göra?! de e nästan läskigt hu folk man ej känner kan påverka hu man lever sitt eget! Jag ha slutat me de.efter min resa i NY har mitt tankesätt ändrats otroligt mkt,till d bättre och de e jag så jädra glad för!Jag bryr mig inte längre om va andra tycker,kanske nån gång ibland.men då säger jag till mg själv att skärpa mig,och jag kan erkänna att jag ha såååå mkt roligare nu när jag bara lever fö mig och mina nära och kära!

party like a rockstar

jag undra va joni vill ha ;)

man få ju dela me sig=)
hahahahaha,kul ha vi=)
we did it goooooddd=)

Tack brudar fö en grym kväll,de e vännerna som gör de!

2 kommentarer:

anonym sa...

hahaha jag ser helt galen ut ..vart ska vi nästa gång;)

josefine sa...

ja du dumpade ju oss din lilla mupp..du missade ännu en galen kväll!but we r back next weekend ;)