fredag 9 januari 2009

im back in NY......preeeettyyy safe..

jaa d flesta vet nog att jag blev haffad av polisen na ja gkom...heheh som na jag och jez och isa akte fran jamaica..d va bara mig d ville kolal i mina vaskor..heheh vada...jag se ju fan inte ut som nan jadra gangstah...heheh!
resan gick bra annars...tararna kom na jag sa hej da t anna,,, sen va d kort tills jag somnat...jag kom fran flygplatsen runt 8 tiden kvallen..men skulle vatt dar ifran vid 2..ja u can count...jag fick lite panik na jag tankte..ok hu ska jag komma harifran..men allllaaa mina saker..och vaskorna va inte lita tunga...
to my rescue came mikal...en som jag kanner som innan..d guy with d tyson eyes...=) mmmm
me like!
jag ringde han i panik och han sag till att fixa en van som han knde aka me och hamta mig..that is soo sweet..aven om han holl pa me saker och de hade stuff to do..they came!fick vanta 2h men d va d vart..
sak skaffa en mob..will txta yall ma nr..ha vatt jetlagged mer an trott...umgats me mkt daphne..sovit har i 2 dagar...och babblat och atit god mat som hennes mamma ha lagat.
vatt mkt me mikal oxa..hjalpt han fixa some stuff hes going through with now..men vatt uppe fran 9-8 pa kvallen.ute och gatt hela dagarna...so my diet has started=)

kommer nog forsoka ta en bartenderkurs pa 2 veckor..sa jag kan haffa ett extra jobb..need d paper!!!

sakner er alla..tanker pa er varje dag...onska jag kunde ha er i min narhet..men man fa inte alltid som man vil..which sucks!
de vatt kaos me moe...men men..it is what it is...nu ska jag leta lgh troligtvis at mig och aleta...we need to move...pallar ej leva i mina vaskor!
nasta man borjar jag jobbat...viket kanns underbart...jag kanner verkligen att d ha saknat mig..d ha mailat mig och sagt att d langta t pa mandat=) kanns skont a hora!

tanke pa er alla..ska get ma shit together..sen kommer jag halla mer uppdaterat!
saknar dig ssaaa mkt wifey, detta e inte latt..efter att ha bott tatt inpa i ca 6man.

alska er..vi cs til sommaren=)
pusss

3 kommentarer:

Anonym sa...

JOSSE ring mig, jag fick en ny mobil idag min mobil ahr varit kaos for kevin rakade satta sig pa den i tisdags, samma nummer dock - du har det va? jag maste traffa dej. puss

Anonym sa...

Vad kul att resan gick bra till slut... Det märks att du har lämnat Sverige nu. Det är fredag kväll och jag sitter uppe med böckerna inför hp.Annars hade man ju vatt på East och skakat rumpa och spanat på F.. hahah. Kan du skicka din adress till mig så fort du får nån. Har fixat med en gammal arbetskollega som kan skicka över dina TUNGA böcker. Haha Krigade som ett djur med dom där böckerna på tunnelbanan ,plus alla stringtrosor. Vill ba skicka dom till dig så att jag slipper bli påmind om hur grovt jag gjorde bort mig .AHAHA Men jag dör av skratt nu i efterhand.
Saknar dig och jag önskar dig all lycka .. Lev ditt liv och följ dina drömmar. Live,Love,Life

Anna-Felicia sa...

jag saknar dig oxå . detta e fett jobbigt.