torsdag 18 december 2008

jag skäms...

Denna låten wyclef sjunger ha jag alltid gillat sen jag hörde den.sökte den på youtube och fick upp massa hemska filmer som ha gjorts me den. Jag skäms så mkt nä jag se detta,,vi blundar för allt som händer ute i världen, vi sitter här på våra feta arslen och klaga på att vi ej ha råd att köpa de klädesplagget, lr gå på den dyra restaurange, lr supa oss fulla ute. Eller allt våld vi ha mot varandra,,folk gå runt och skjuter och döda varandra etc, ibland cause of unfinished bizz, ibland för fel hudfärg lr för fel religion etc. WHERE D FUCK ARE WE HEADING..?! Fan de e dags att skärpa oss, vi,,,vi hemska människor som har råd att hjälpa andra människor vi kommer ta död på våran egen jord och art. De e vi som ha råd att tillverka de saker som förstör vår jord och förstör oss själva. varför gör vi detta mot oss själv och varelsen??varför???
jag skäms så mkt för mig och mina medmänniskor. och de värsta är att dem som ha mera e oftast dem som e girigast och ska ha mest...ÄCKLIGT!!!!! De e dags att göra nån ändring!!!!
No time to lose!!!


(filmen e väldigt hård och hemska bilder,,bara varna er. säg mig att ni inte berörs av detta??)

3 kommentarer:

Anonym sa...

ahh gumman verkligen! Den videon ar sa hemskt, jag borjar grata....... sa himla tragiskt att folk som har makt ar sa egoistiska.

Anonym sa...

Pinsamt också att stå o säga att andra inte ska dejta/prata aller träffa killar som redan är tagna när du sååååå länge haft sex med en gift man.

josefine sa...

heheeh jag ha aldrigt namnt om nan som e tagen A...
de e du som e pinsam...n one day u wil see dat!!good luck with ya life!!