fredag 12 december 2008

ilska


svek från en vän kan verkligen göra ont...man tro efter ett tag att man inte bryr sig längre, att man kommit över de och man skiter i den människan men så är de inte i mitt fall.
jag ha vatt ganska lugn över lag me allt som ha hänt me denna så kallade vän jag hade.
men igår fick jag ett "återfall"
att hon ens ha mage och säga till mig att de e jag som ha ersatt henne när hon för d första ersatte mig utan att ens tänka efter och bara på sig själv,och me en person hon känt i några månader....jag äcklas! denna människan va en av mina närmsta förr i tiden, våran vänskap ha alltid funnits men den ha inte alltid vatt lika stark, men den blev vädligt stark och hon fanns där fö mig väldigt mkt och jag litade verkigen på henne.jag litade på hennes förtroende och ord. men hon svek sina ord mer än 1 gång och de gör att jag ALDRIG nånsin kommer kunna lita på henne igen.
jag vet vi alla tycker olika när de kommer til att ta nåns ex, men marioteten ha nog som gyllene regel att de gör man inte. jag ha gjort de när jag va yngre och de va inte en dag som jag gick utan at jag ångra de lr skämdes fö att ha vatt så självisk. Men denna "vän" tycker inte ens de hon gjort är fel, de betyder att hon igen skulle kunna göra d utan att blinka,även om hon säger att de skulle va annorlunda. men hennes ord betyder luft för mig...nada ...inget!!!
De värsta är oxå att mitt ex ville ha mig tillbaka, men jag forsatte och säga nej till honom, hon e inte den första av mina vänner han vatt på och jag vet att under tiden han pratade me henne och forsatte och få mig tillbaka,,ahde jag sagt att jag ville ha honom hade han inte tvekat att ge oss en chans igen.
Visst hade hon kommit till mig i början och sagt hu d va innan de ens i stort sett va för sent och hon sagt at thon ångrat sig men såhär ligger d till liksom, att hon va jättekär osv, hade d nog vatt lättare för mig att förstår och acceptera. speciellt om hon i själva verkert inte tycker att detta ok men såhär ha de hänt nu.
men neeeejjj detta e fullt normalt verkar hon tycka...och jag FAATTTARRR INTE..JAG BLI SÅÅ FÖRBANNAD...SÅ LEDSEN FÖR VA HON HA GJORT MIG...jag saknade henne mer förr..men jag börjar komma över de för jag försöker inte tänka på den tid vi hade som va bra,,,men visst ibland saknar jag d självklart.men nu nä jag vet va hon e för vän så vill jag inte ha henne bland mig ändå. Man ska bevara dem som e goda i sin närhet och kasta dem som itne är...
jag kastar henne, för hon ha inget annat att ge mig än tvivel och svek och misstrust!
FARVÄL!!!!! what goes arround comes arround...

Inga kommentarer: