tisdag 27 januari 2009

stukat foten


i fre i mina höga skor..påväg ut till clubben..
PRECIS utanför clubben..tänk er..jag han inte ens komma in...så stampa jag fel och stuka foten..
de va första bästa taxin hem som gällde=)heheh
nu halta jag runt..skrattar åt va som hänt...va kan man annars göra!

jag ha faktistk börjat gå t kyrkan..och ärligt de hjälper mig..
jag ha inte råd och g och prata me en person...vilket jag nog skulle behöva..
men kyrkan gå bra so far, de få mig att vilja bli bättre och bättre
och göra bra ifrån mig på alla sätt och vis! jag vet att jag gjort fel i mitt liv..
inte bara 1 lr 2 gr..utan flera gånger...och nä jag skäms så undviker jag de och
jobba på de själv..om jag så inte ha gjort nt mot nån, då prata jag om det, men vissa saker
vill jag bara inte prata om... och de kanske kan såra vissa att jag ej prata
me dem om de..men det ha inte med dem att göra utan me migsjälv..att jag skäms
och jag bli rädd att mina nära ska tycka illa om mig och lämna mig, så då
håller jag hellre saker för mig själv och beaberta det själv! De e bara sån jag är nu iaf..
de kanske ändra me tiden och be hur jag utvecklas...kan ju hoppas..men då
kanske mian vänner tycker jag e jobbig som bara prata om mina prob or whateve!?men riktiga
vänner skulle väl aldrig tycka så..utan de skulle lyssna och support u...or??

till alla som jag ha sårat,,,jag be som hemskt mkt om ursäkt, jag måste väl
inse att jagi nte kan vara nån superwoman n please everyone!!! or maybe not even
MYSELF!!!!

Inga kommentarer: